Barrow Bro'z

Runescape Clan and Forums
 
HomePortalGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!

Go down 
AuthorMessage
blackmagi36
Barrows
Barrows
avatar

Number of posts : 116
Registration date : 2007-05-09

PostSubject: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Sun May 13, 2007 7:25 am

someone scammed me out my rune armour! i hate scammer if u see this on monday at 5pm meet me in middle of varrock world 95 to kill people fuck em alllllllllllllllllllllllllll Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
S K II L E R
Does Whatever....
Does Whatever....
avatar

Number of posts : 489
Age : 24
Localisation : France (uh, is this location?)
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Sun May 13, 2007 7:56 am

check the second window buddy Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.runescape.com
S K II L E R
Does Whatever....
Does Whatever....
avatar

Number of posts : 489
Age : 24
Localisation : France (uh, is this location?)
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Sun May 13, 2007 11:31 am

lol yeah i got sammed 1k cannonballs before by a guy named "i mahatzma i"
Back to top Go down
View user profile http://www.runescape.com
Killer
Pawn
Pawn
avatar

Number of posts : 90
Registration date : 2007-05-10

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Mon May 14, 2007 3:35 am

yeah i think he's ranked ok in the highscores.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 155
Age : 24
Registration date : 2007-04-20

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Mon May 14, 2007 7:28 am

pffft.... that's nothing
Back to top Go down
View user profile http://rspurepk.niceboard.com
S K II L E R
Does Whatever....
Does Whatever....
avatar

Number of posts : 489
Age : 24
Localisation : France (uh, is this location?)
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Mon May 14, 2007 11:44 am

i know i was just guessin lol
Back to top Go down
View user profile http://www.runescape.com
Dead Ratz
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 210
Age : 26
Registration date : 2007-04-26

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Tue May 15, 2007 2:10 am

ive heard of him, must be popular

_________________



"Would it be possible to speak to someone who didn't arrive in this country on a floating door?" Stewie

Back to top Go down
View user profile http://exploited-clan.freehostia.com
S K II L E R
Does Whatever....
Does Whatever....
avatar

Number of posts : 489
Age : 24
Localisation : France (uh, is this location?)
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Tue May 15, 2007 11:38 am

no mahatzma with a z but the guy without the z..Hell yeah! he's one of the biggest well known pkers, and you'll see alot of people with leters in between the I and the other I at the end. He's the best pker i've seen in my 2 n half years fo playing this dam game, and he's my admirer for pking.
Back to top Go down
View user profile http://www.runescape.com
blackmagi36
Barrows
Barrows
avatar

Number of posts : 116
Registration date : 2007-05-09

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Tue May 15, 2007 12:29 pm

Fuck him!!!! LOL im gonna be the next strongest person on runescape like zezima (whos really gay i hate him cuz everywhere i go and he signs on i get stuck in a zezima chaos) cuz everytime i wanna lvl up i lvl up
Back to top Go down
View user profile
S K II L E R
Does Whatever....
Does Whatever....
avatar

Number of posts : 489
Age : 24
Localisation : France (uh, is this location?)
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   Tue May 15, 2007 9:38 pm

lol it might take awhile but good luck man
Back to top Go down
View user profile http://www.runescape.com
Sponsored content




PostSubject: Re: I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!   

Back to top Go down
 
I HATE SCAMMERS!!!!!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Barrow Bro'z :: Announcements-
Jump to: